Bliv partner hos Danmarks største dealsite

Giv dit brand et boost

Hos Sweetdeal banker vores hjerter for at tilbyde vores medlemmer de bedste deals til de bedste priser. Vi gør os umage for at forstå, hvad de drømmer om, og hvordan vi kan forsøde tilværelsen med spændende produkter, rejser og gode, lokale oplevelser.

Passer til dig som..

..Hurtigt og effektivt ønsker at øge trafik, volumen og salg – uden risiko og uden at det koster en formue.

Sådan fungerer det;

Når du samarbejder med Sweetdeal, får du tilknyttet en Key Account Manager (Salgskonsulent). Vi finder sammen ud af, hvordan lige netop din forretning opnår den størst mulige succes.

  1. Du henvender dig til os telefonisk eller via mail. Du finder vores kontaktinfo længere nede på siden 
  2. Sammen med salgskonsulenten drøftes dine udfordringer, muligheder og potentialet ved en kampagne hos Sweetdeal.
  3. Kampagnen kan være er en service, ydelse, menu eller et produkt som rabatteres på sitet i en periode på typisk 2 uger.
  4. Når kampagnen er udløbet, kan de solgte værdibeviser indløses i en aftalt periode. Det løber normalt i 3 til 12 mdr. - afhængigt af ydelsen.

 

Hvad kan en kampagne hos Sweetdeal med fordel gøre for din forretning?

Du har måske en ny forretning og vil udbrede dit navn eller din ydelse. Eller du har en service eller ydelse der er sæsonbetonet og oplever derfor stille periode med lav belægning.  

Ved ovenstående eksempler kan du med stor fordel køre en kampagne og vil med stor sandsynlighed opleve en succes for forretningen. Især hvis alternativet er få bookninger, overbemanding o.s.v..

Det er selvfølgelig under forudsætningen af, at din ydelse, service eller menu er rigtig god og til en pris vores 450.000 aktive medlemmer ikke kan modstå.

Din ydelse dit ansvar. Den langsigtede succes er op til dig.

Hvis kvaliteten og services er i top, kommer folk tilbage eller anbefaler det. Det ser vi f.eks. med stor succes på Trustpilot, hvor Sweetdeals >4500 anmeldelser tager afsæt i kundernes oplevelserne ude hos jer. Det sker ofte at vores kunder fremhæver den konkrete oplevelse eller ydelse ved navns benævnelse. Så du kan derfor med stor fordel opfordre kunder fra Sweetdeal til at anmelde dig direkte på Trustpilot.

Vi anbefaler også at vores partnere selv yder en indsats for at få kunderne til at komme retur. Hvad enten det er en mindre rabat såfremt de kommer igen inden for kort tid eller aftaler en ny tid med det samme. Men er din ydelse god nok i sig selv oplever vi også at det ikke er nødvendigt med øvrige tiltag. Så kommer vores medlemmer glædeligt tilbage - med eller uden rabat.   

 

Bliver du positivt overvældet af de mange kunder der besøger dig i forlængelse af en vellykket kampagne, anbefaler vi alligevel ikke at du skal kører den samme deal kontinuerligt. Det kan selvfølgelig (og med rette) vænne potentielle kunder til at vente på kampagnerne. Så enten bør du holde nogle pauser eller være i stand til at variere dit tilbud markant. Din Salgskonsulent vil vejlede dig, såfremt du er i tvivl om frekvens og konsekvens. Det kommer meget an på din konkrete ydelse eller dine bedste/ værste sæsoner - eller når du af andre årsager bare har brug for et ekstra boost i din forretning uden de store omkostninger.

 

Sweetdeals 3 bedste råd til vores partnere

  1. Skab et godt tilbud som vores brugere ikke kan modstå. Brug nu dit ene skud (kampagne på 2 uger) til at gøre det rigtig godt.
  2. Lav et helt reelt tilbud som vores kunder ikke kan google sig til eller finde bedre andre steder. 
  3. Gør dit alle bedste med de nye kunder vi sender i din retning og hav en plan klar for hvordan du trækker dem tilbage igen. 

Hvad vi gør for virksomheder – store som små.

Vi er en stor marketingmaskine der i løbet af 2 uger, blæser dit gode tilbud, kampagne eller eksklusive pris ud til vores modtagere af nyhedsbrevene (>800.000 i hele Danmark), vores følgere på Facebook og Instagram (samlet over 150.000 følgere) samt de besøgende på sitet der kigger forbi direkte eller via Google (ca. 10.000 daglige besøg).

Vi tager os af markedsføringen, opsætning og så vidt muligt kundeservice. Vi har fotografer, grafikere, tekstforfattere og et kundeservice team, der bidrager til at sikre en god oplevelse over for vores partnere og ikke mindst de kunder vi sender i din retning.

 

Ny virksomhed hos Sweetdeal

Hvad vi tager for det?

Vores andel af omsætning varierer. Det afhænger af den forventede volumen/ succes og hvor meget materiale du selv har til kampagnen.

For opsætning og kundeservice, tager vi et opsætningsgebyr.

En tilpasset løsning.

Sweetdeal er en del af Sweet Media Group. Her finder du også andre medier og kanaler som måske passer bedre til din specifikke forretning.

Har du en særlig ydelse der adskiller sig fra normen (f.eks. billetsalg, høj volumen, geografiske begrænsninger o.s.v.), tager vi en individuel dialog med dig om den bedste ordning, som giver bedst mening for dig/ dit produkt og for os.

  • Læs mere om Lively. Vores kultur- og underholdningsunivers med der tilbyder billetter til udvalgte oplevelser.
  • Læs mere om D'luxe. Passer til brands og varemærker som kun vil eksponeres i en mere snæver og eksklusiv kontekst.   
  • Besøg Urban Guide. Vores City Guide, hvor vi formidler din gode historie via artikler og kampagner  

Kontaktinfo til nye virksomheder:

Vil du gerne i gang, skriv gerne direkte til vores Salgschef, Mette Edlund på: [email protected] eller ring på mobilnr.: 25 45 65 56.

Vil du høre mere om de forskellige markedsføringspakker Sweetdeal kan tilbyde, kan du skrive til vores Marketingdirektør Anita Wiese på [email protected]

Kundeservice sidder også klar til at guide dig til rette person hos Sweet Media Group. Ring på 82 82 00 04

Eller skriv til: [email protected]